מפכ"ל המשטרה בהתבטאות קשה בלוד: "יש טרוריסטים משני הצדדים"

    איתי גדסי 6 Comment on מפכ"ל המשטרה בהתבטאות קשה בלוד: "יש טרוריסטים משני הצדדים"

    השר בליטחון פנים אמיר אוחנה אמר בתגובה: "אין ולא הייתה סימטריה. כן, גם המעטים שתקפו ערבים – יטופלו בחומרה"

    מפכ"ל המשטרה (מימין) צילום: פלאש 90
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי אמר הערב (שלישי) בעת ביקורו בעיר לוד, "נמצה את הדין עם כל הטרוריסטים – מבחינתי זה טרוריסטים משני הצדדים, זה אנשים שהפרו את השלווה של כולנו". דבריו עוררו סערה בציבור ובקרב המערכת הפוליטית. יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' כתב כי דבריו הם "יריקה בפרצופו של עם ישראל".

    שר הבט״פ אמיר אוחנה אמר בתגובה לאמירתו של המפכ״ל מהערב: "התבטאות מקוממת של המפכ"ל שלא הייתה צריכה להיאמר. כדי לטפל בבעיה צריך להכיר בה: פורעים ערבים תקפו יהודים, שוטרים, בתי כנסת".

    עוד הוסיף אוחנה, "המדיניות היא לנהוג בתקיפות מול הפורעים הטרוריסטים. אין ולא הייתה סימטריה. כן, גם המעטים שתקפו ערבים – יטופלו בחומרה. מפה ועד "שני צדדים" – ארוכה מאוד הדרך".

    חה"כ עמיחי שיקלי אמר בתגובה לנאום המפכ"ל: "‏משטרת ישראל תחת הנהגתך הפקירה את תושבי הנגב, את תושבי ירושלים, עכו, לוד ומשגב. רבבות אזרחים איבדו את תחושת הביטחון. ״טרוריסטים משני הצדדים״ ?! ״הצטברויות של כעסים״, זו תמונת המציאות שלך ?! צר לי, נחלת כישלון חרוץ, שים את המפתחות ולך הביתה, עכשיו".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      אם המשטרה היתה מגיבה כפי שהיתה ראויה להגיב, ולא מאבדת עשתונות מול כמה שמאלנים קיצוניים שונאי ישראל, לא היה הזעם הציבורי עולה על גדותיו ומביא אנשים לענות באלימות.

    2. 3

      ממש שמאל! בושה! חצוף לפטר אותו!

    3. 2

      כמה טיפש אפשר להיות… זה מדהים!! ברוך משנה הבריות

    4. 1

      כל התגובות נכונות